Customer satisfaction evaluation questionnaire

Dear Customer,

In accordance with the quality policy of S.C. ELEKTRA RENEWABLE SUPPORT S.R.L., improving the quality of the services we offer you is a priority.

We aim to fully meet your requests and expectations. Please take a few moments to complete this form.

On a scale from 1 to 10, where 1 means “very dissatisfied” and 10 means “very satisfied,” please rate our questions below.

Thank you!

    Customer:

    Name, Surname (ex. Popescu Ion):

    Operational Control Department:

    1. How would you rate the quality of our services?
    12345678910

    2. How would you rate the promptness of our staff in handling and resolving your requests?
    12345678910

    3. How would you rate the attitude and professionalism of our staff?
    12345678910

    4. How would you rate the quality/price?
    12345678910

    5. Recommendations:

    6. We do not use Operational Control services
    We do not useWe use

     

    Operations and Maintenance Department:

    1. How would you rate the quality of our services?
    12345678910

    2. How would you rate the promptness of our staff in handling and resolving your requests?
    12345678910

    3. How would you rate the attitude and professionalism of our staff?
    12345678910

    4. How would you rate the quality/price?
    12345678910

    5. Recommendations:

    6. We do not use Operations and Maintenance services
    We do not useWe use

     

    Wind Turbine Generator Operations and Maintenance Department:

    1. How would you rate the quality of our services?
    12345678910

    2. How would you rate the promptness of our staff in handling and resolving your requests?
    12345678910

    3. How would you rate the attitude and professionalism of our staff?
    12345678910

    4. How would you rate the quality/price?
    12345678910

    5. Recommendations:

    6. We do not use Wind Turbine Generator Operations and Maintenance services
    We do not useWe use

     

    Regarding the services provided by Elektra Renewable Support, please evaluate our performance compared to our competitors on the following criteria:

    Service Quality
    SuperiorEqualInferior

    Service Availability and Variety
    SuperiorEqualInferior

    Meeting Deadlines
    SuperiorEqualInferior

    Service Costs
    SuperiorEqualInferior

     

     

    Servicii

    Consultanță tehnică și inginerie

    Consultanță tehnică de-a lungul întregului ciclu de viață al proiectului.

    Dispecer local pe centrală

    Monitorizare SCADA prin Dispecer Energetic Local pe Centrală.

    Operare tehnică

    Echipa noastră de experți depistează și rezolvă orice defecțiune înainte să devină o problemă.

    Operare comercială

    Facilităm comercializarea energiei pe care o produceți prin administrarea fiecărui aspect al activității comerciale.

    Contact

    Proiectul tău face viitorul posibil.

    Experții noștri dezvoltă soluții viabile și profitabile pentru proiecte de energie regenerabilă. Contactează-ne ca să construim un viitor sustenabil împreună.

    T: +40 241 23 92 23

    F: +40 241 23 91 47

    E: office@e-rs.ro

    A: Lt. Ion Mușat 3A, parter, Cernavodă, Constanța, România

    Termeni și condiții
    Politica de confidențialitate
    Politica de cookie

     
     
    Politica de confidențialitate

    Acest site web folosește cookie-uri astfel încât să vă putem oferi cea mai bună experiență de utilizator posibilă. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul dvs. și îndeplinesc funcții precum recunoașterea dvs. atunci când reveniți pe site-ul nostru web și ajutarea echipei noastre să înțeleagă care secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și utile.